Bine ati venit, va puteti conecta sau va puteti crea un cont

Ajutor

Cum cumpar?


Este foarte simplu!

  1. Folosind meniul din stanga si din mijloc navigati prin categoriile de produse. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dumneavoastra si doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul:
  2. La apasarea butonului "adaugati in cos", se va deschide o fereastra pop-up care va afisa continutul cosului si optiunile "INAPOI LA CUMPARATURI" si "FINALIZARE COMANDA".

    Daca doriti sa continuati cautarea de produse, apasati "INAPOI LA CUMPARATURI" si puteti repeta pasii anteriori pentru a mai alege inca un produs. Daca doriti sa incheiati sesiunea de cumparaturi si sa achizitionati ce ati plasat in cos apasati butonul "FINALIZARE COMANDA" . Vi se va cere sa va autentificati daca aveti deja un cont creat pe site sau vi se va oferi posibilitate de a va crea un cont, din tab-ul "Cont nou".

  3. Dupa crearea contului veti fi redirectionat catre pagina principala de unde veti putea accesa cosul de cumparaturi. In acest moment puteti modifica numarul de produse achizitionate sau goli cosul. Dupa completarea tuturor campurilor apasati "TRIMITE COMANDA".

Livrare si plata

  1. Modalitati de plata

    Plata prin Ordin de plata: Se face doar in baza facturii proforme emise de TRITON SRL, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzări. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.
    In cazul persoanelor juridice, pentru a intra in posesia coletului, reprezentantul sau delegatul acesteia trebuie sa prezinte stampila firmei sau o imputernicire semnata.

    Plata ulterioara (sau ramburs): Daca achizitionarea se face prin curier, aveti posibilitatea platii ramburs, respectiv la primirea produsului. Valoarea produsului se plateste in numerar curierului + valoarea transportului conform facturii care se gaseste mereu in plicul de expeditie a coletului principal din comanda, in spatele documentului de transport.

    In caz de absenta a cumparatorului in ziua livrarii, curierul va contacta cumparatorul pentru a stabili de comun acord o noua intalnire. Cumparatorul trebuie sa ia legatura cu curierul pentru a intra in posesia produselor in maximum 5 zile dupa prima prezentare a curierului la adresa de livrare. Dupa expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de catre curier expeditorului.

    In cazul comenzilor refuzate sau returnate, costul expeditiei va fi facturat in urmatoare comanda.

  2.       Plata cu cardul

    1. Informatii personale

    • Sunteti de acord ca furnizarea serviciilor sau produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute.
    • Informatiile furnizate trebuie sa fie corecte. Optand pentru inregistrare, va obligati sa ne furnizati corect numele, adresa si alte informatii utile. Pentru corectarea sau actualizarea acestor informatii, accesati link-ul www.triton.com.ro/profil
    • Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acestora. Societatea TRITON S.R.L. nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

    2. Securitatea datelor personale

    • Datele dumneavoastra personale vor putea fi utilizate de catre S.C. TRITON S.R.L. pentru confirmarea comenzilor, informarea prin e-mail, posta sau alte mijloace de comunicare despre actiunile ulterioare, realizarea de rapoarte statistice etc.
    • Datele dumneavoastra personale vor putea fi transmise autoritatilor in drept cu scopul verificarii tranzactiilor comerciale sau altor autoritati in drept pentru efectuarea oricaror verificari justificate in baza legii.
    • Datele furnizate de catre clienti sunt strict confidentiale. S.C. TRITON S.R.L. se angajeaza in fata clientilor sai sa nu furnizeze aceste date unor terte persoane sau companii si sa le utilizeze strict pentru uzul relatiei de afaceri dintre client si S.C. TRITON S.R.L..
    • Acest site foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul nostru.
    • S.C. TRITON S.R.L. se obliga sa respecte drepturile dumneavoastra conferite de Legea 677/2001, iar la cererea dumneavoastra trimisa la adresa www.triton.com.ro, se obliga: sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor dumneavoastra personale.
    • S.C. TRITON S.R.L. certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea neavand un caracter limitativ):
      • dreptul de a cere S.C. TRITON S.R.L. sa va confirme daca prelucreaza sau nu datele dumneavoastra personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an;
      • dreptul de a cere S.C. TRITON S.R.L. sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001;
      • dreptul de a cere S.C. TRITON S.R.L. sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor sale personale;
      • In cazul platilor online, plata serviciilor de pe acest website este efectuata prin intermediul solutiilor de plata online oferite de Romcard SA.
    • In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia si sa fie folosite abuziv de terte persoane:
    • S.C. TRITON S.R.L. si Romcard SA garanteaza securitatea sistemelor informatice.
    • Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp, pe serverele S.C. TRITON S.R.L. sau pe serverele Romcard SA.
    • In cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, datele legate de cardul dumneavoastra, sunt introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard, iar in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem - introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.
    • ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI www.triton.com.ro SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL www.triton.com.ro, VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI www.triton.com.ro SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.
  3. Livrare partiala

    Sunt cazuri in care anumite produse comandate pot sa nu mai fie in stoc la furnizor, iar acest aspect nu poate fi corectat pe triton.com.ro. In aceste situatii, fara o notificare prealabila, triton.com.ro va factura doar produsele disponibile pentru a fi trimise catre cumparator si va trece la expedierea coletului.
    Pentru aceste situatii, in momentul in care aceste produse intra in stoc, cumparatorul va fi contactat pentru a i se aduce la cunostinta acest aspect in vederea expedierii produselor disponibile.

    Atenție! La primirea coletului verificați starea produsului! Dacă observați deteriorarea acestuia, documentați acest eveniment prin proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat (curierul). Infomații suplimentare privitoare la serviciile de curierat găsiți pe pagina web: Fan Courier

  4. Informatii privind preturile practicate

    Preturile afisate pe triton.com.ro includ TVA (19%), iar taxele de livrare sunt detaliate pe factura aferenta produselor dumneavoastra.

  5. Costul transportului

    Livrarea produselor comercializate se executa exclusiv prin curier rapid la destinatia indicata de catre client contra cost. Produsele afisate pe site-ul www.triton.com.ro nu contin taxa de transport. Ne rezervam dreptul ca pentru unele produse in functie de cantitate, termen de livrare, greutate, distanta, produse in garantie etc sa oferim transport gratuit.

    Costul transportului este gratuit in toata tara daca totalul comenzii depaseste 250 RON, iar daca greutatea coletului depaseste 50 de kilograme, se va percepe o taxa suplimentara de 0.6 RON pe kilogram suplimentar.

    Preturile mentionate pentru transport sunt valabile exclusiv in localitatile din reteaua Fan Courier. Pentru celelalte zone se percep costuri pentru kilometri suplimentari. Lista completa cu localitatile pentru care nu se percep taxe suplimentare o puteti consulta pe http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf.

Program de lucru

  • Luni - Vineri: 8:30 - 17:30
  • Sambata: 8:30 - 13:30
  • Duminica: inchis

Cum returnez un produs?

  1. Dreptul de Retur de 14 zile este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la www.triton.com.ro (SC TRITON SRL).
  2. Pentru a returna un produs trebuie sa completati formularul de retur sau sa sunati la numarul de telefon dedicat pus la dispozitia dumneavostra pe site, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. Ca urmare a acestei solicitari veti primi toate detaliile necesare returnarii, plus un numar de retur. Formularele a caror data de completare excede termenul maxim prevazut nu vor putea fi luate în considerare. Returul produselor se face prin curier, la sediul Vanzatorului. Costurile directe pentru returul produsului cad exclusiv in sarcina cumparatorului. Produsele returnate trebuie sa fie însotite de certificatul de garantie in original şi copie a facturii de achiziţie. De asemenea va rugam sa specificaţi in clar, pe colet, (nu pe ambalajul produsului) numarul de retur, adresa Cumparatorului si adresa de destinatie.
  3. In cazurile in care produsele returnate prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse si de comun acord cu dumneavoastra.
  4. Ne pastram dreptul de a refuza returul daca produsul in cauza nu poate fi adus la calitatea si starea pe care o avea in momentul acceptarii de catre dvs a conditiilor de contractare.
  5. Produsele al caror retur, in urma analizei, nu este acceptat, sau pentru care Cumparatorul nu a notificat intentia de retur catre Vanzator prin formularul enuntat mai sus sau telefonic, produsul va fi reexpediat catre Cumparator, pe cheltuiala acestuia.
  6. In functie de optiunea dvs, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre www.triton.com.ro, in contul Cumparatorului indicat la completarea formularului. Adresa de retur este B-dul Aurel Vlaicu nr. 217, Constanta, jud. Constanta. Returul se poate face de luni pana vineri intre orele 8.30-17.30.