Caracteristici |
Cric de cutie de viteza, de la BIG RED, tip crocodil de 1 tona, face parte din categoria accesoriilor pentru service-urile auto. Este un cric profesional cu ajutorul caruia se pot scoate si monta cuttii de viteze, de pe diverse autovehicule si utilaje, cu greutate maxima de 1 tona. Are un tren de role din plastic cu posibilitatea de blocare, ceea ce permite o manevrare in siguranta, atat la demontarea / extragerea de pe autovehicul, cat la la montarea inapoi pe el a cutiei de viteze. Constructia cricului ofera o stabilitate mare prin baza larga. Cadrul durabil este construit din otel de calitate superioara si construit la standarde stricte de calitate si durabilitate Finisajul, cu vopsea fara plumb, este aplicat dupa o degresare chimica, pentru a asigura un strat final de lunga durata si protectie impotriva ruginii. Vopseaua este rezistenta la ulei, grasime si murdarie si se curata usor. Placa de sustinerea cutiei este prevazuta ghiare reglabile, pe canale, astfel incat se pot ajusta, in functie de dimensiunile cutiei de viteze, pentru o prindere si manevrare in deplina securitate, foarte usor si comod. Sistemul de prindere / ghiarele sunt fabricate din otel de inalta calitate si conforme cu standardele de calitate si durabilitate. Pe langa reglare pe orizontala, in canale, a ghiarelor, intreaga placa de sustinere / saua se poate inclina in fata (pana la 14 °) si spate (pana la 72 °), precum si in laterala, dreapta (pana la 31°) si stanga (pana la 45°) pentru a ajuta si mai mult la prinderea in siguranta a cutiei de viteze, dintr-un surub. Dupa realizarea inclinarii blocararea placii se face printr-un surub lateral. Ambele suruburi sunt prevazute cu cap din plastic, cu forma ergonomica, pentru o manevrare cat mai usoara si lina. Ridicarea si coborarea placii cu cutia de viteze se face dintr-un cilindru hidraulic, cu un diametru generos, care realizeaza o presiune suficienta pentru actionare, dar nu atat de mare incat sa duca la uzura prematura a uleiului hidraulic. Astfel, durata de viata si de exploatare sunt marite considerabil. Unitatea hidraulica, cilindrul, este fabricat din otel de inalta calitate, cu diametru mare, pentru o presiune mai mica aplicata uleiului necesara deplasarii sarcinii, ceea ce ajuta la reducerea uzurii si la prelungirea duratei de exploatare si a vietii. Pistonul este tratat pentru a rezista la deformare si lustruit pentru o presiune uniform pe suprafata lui. Etansarea pistonului se face printr-un inel de etansare, din poliuretan, in "Y", prevenind astfel scaderea lenta a sarcinii sau prelingeri de ulei. Sistemul hidraulic contine ulei de inalta calitate, cu o rezistenta mai buna la coroziune si fluiditate buna la temperaturi inalte/joase, permitand unitatii sa functioneze la temperaturi cuprinse intre 4 °C si 41 °C. Manevrarea cricului, actionarea cilindrului se fac din acelasi maner, ceea ce usureaza operarea lui. Intreg cricul si toate componentele atasate sunt vopsite pentru a rezista conditiilor dintr-un atelier si pentru a creste durata de viata si de exploatare. |