GENERATOR STATIONAR GSE145V CARCASAT CU AUTOMATIZARE 145KVA/116KW-400V VOLVO/STAMFORD ENERGO

113 209.00 Lei
 
 
Disponibilitate: In stoc
Cod produs
417145
(0) 
  • Transport gratuit pentru comenzile de peste 250 lei

Beneficii
Generator de curent (Grup electrogen), de la ENERGO, modelul GSE145V, face parte din gama generatoarelor de curent stationare profesionale. Este un grup electrogen (generator de curent) de uz industrial, trifazat, stationar. Este dotat cu carcasa de insonorizare si protectie, cu panou de automatizare si transfer automat de sarcina. Poate fi utilizat pentru alimentarea cu energie in mod continuu (mod Prime, sau putere nominala, sau putere PRP - Prime Rated Power) sau pentru interventie in caz de Avarie (mod Stand-by, sau putere maxima, sau putere LTP - Limited Time Power). In mod Stand-by se pot alimenta mai multi consumatori simultan, pe o perioada limitata de timp, pna la 500 ore anual, din care maxim 300 de ore continuu (intre intervalele de intretinere), cand reteaua de alimentare cu energie electrica ramane fara tensiune sau nu se incadreraza in parametrii. In aceasta situatie puterea este maxima, fara posibilitatea de supraincarcare. In mod Prime se poate furniza energie electrica, pe o perioada nelimitata de ore pe an (intre intervalele de intretinere), cu posibilitatea de supraincarcare cu 10%, pe o perioada limitata de timp (maxim o ora la 12 ore interval). Grupul este conceput si realizat pentru a fi utilizat in condtii dificile de mediu, in industrie sau pe santiere de constructii. Generatorul este produs dupa normele europene in vigoare pentru categoria de produs. Generatorul (grupul electrogen) este alcatuit dintr-un motor termic asamblat rigid cu un alternator sincron. Ansamblul este fixat de sasiu prin suporti antivibranti din cauciuc. Sasiul este realizat din tabla de otel galvanizat. Rezervorul intern de combustibil este montat in interiorul sasiului (din motive ergonomice). Generatorul este comandat de un panou de comanda si control a carui functionalitate depinde de modul de utilizare. Panoul de comanda este montat pe grup, pe un cadru special fixat de sasiu. Grupul este dotat cu un intrerupator tripolar sau cvadripolar, cu protectie la surtcircuit si suprasarcina montat pe acelasi cadru fixat de sasiu. Generatorul / grupul electrogen este "acoperit" cu o carcasa insonorizata si protectie la intemperii. Motorul Motor termic este unul diesel (VOLVO), modern, robust si fiabil, in patru timpi, racit cu apa (lichid) de racire. Este cu aspiratie naturala si este dotat cu filtru aer, de ulei si de combustibil. Turatia motorului se autoregleaza in functie de sarcina cu un regulator de turatie. Sistemul de racire este eficient si asigura performante excelente in orice conditii de amplasament. Motorul este dotat cu senzori de presiune ulei si temperatura motor (pentru avertizare si protectie). Motorul este realizat conform standardelor actuale, economic si cu gabarit redus, atit ca dimensiuni cat si ca greutate. Pornirea electrica este asigurata de starterul alimentat la o baterie de 12 V. Sistemul de evacuare este dotat cu toba de esapament eficienta si cu zgomot redus. Motorul este prevazut cu un sistem de preincalzire care permite pornirea usoara pe timp de iarna. Incarcarea bateriei se face atat din alternatorul motorului (in functionare) cat si de la redresorul de pe panoul automat (in stationare). Motorul este conceput in concordanta cu cele mai noi directive europene de emisie a noxelor pentru categoria de motoare de uz industrial. Alternatorul Alternator este trifazat, sincron, de la SINCRO sau STAMFORD, fara perii, autoreglat, autoventilat, autoexcitat, clasa de insularizare H. Produs in conformitate cu standardele internationale IEC 34-1, alternatorul are un randament ridicat si este dotat cu regulator electronic de tensiune (AVR), acuratea reglarii fiind de +/- 1% la o incarcare de la 0 la 100%. Factorul de putere (cos fi) este in mod standard 0.8 Sasiul Este realizat din tabla de otel galvanizat laminat la rece si asamblat rigid prin nituire (fara sudura) pentru minimizarea coroziunii. Este acoperit cu vopsea de protectie anticoroziva si prevazut cu suporti (demontabili) pentru a permite manipularea cu motostivuitor. Este conceput sa permita inglobarea rezervorului, fara ca acesta sa suporte greutatea grupului. Sasiul (inclusiv prin intermediul suportilor antivibranti) absoarbe vibratiile si momentele de torsiune din functionarea motorului fara a le transmite mai departe in structura pe care este montat grupul. La partea inferioara a saiului, sub rezervor, este prevazut un bazin de colectare din tabla galvanizata care permite colectarea lichidelor scurse de la motor sau rezervor (ulei, combustibil, lichid de racire) pentru evitarea poluarii. Rezervorul de combustibil Rezervorul este de tip intern, amplasat in sasiu. Fiind intern rezervorul este marit pentru a asigura o autonomie sporite. Este confectionat din tabla galvanizata sudata, acoperit cu vopsea anticoroziva si este dotat cu senzor pentru avarie la limita de combustibil si la lipsa combustibilului. Carcasa de insonorizare Este o structura din tabla de otel galvanizat, laminat la rece, acoperita cu vopsea anticoroziva si asamblata prin nituire (fara sudura) montata pe sasiu deasupra ansamblului motor-alternator. Carcasa este intarita cu fisii de otel si prevazuta cu cirlige de ridicare (pentru manipularea cu macara). Carcasa are dublu scop: acela de a limita nivelul de zgomot al motorului in functionare si de protectie la factorii de mediu. Carcasa este dotata cu panouri fonoabsorbante ignifuge care au si rolul de protectie la foc. Aceste panouri functioneaza ca si capcane fonice si separatoare termice, avind si rolul de a canaliza aerul rece pentru racirea grupului, impiedicind amestecarea acestuia cu aerul incalzit de motor. Carcasa este prevazuta cu usi pentru vizitare si acces la motor si la partea de comanda. Usile sunt prevazute cu garnituri pentru a impiedica accesul apei si al prafului precum si cu incuietori cu cheie. In dreptul usii de acces la panoul de comanda, este montat un buton special pentru oprirea de urgenta. Nivelul de insonorizare standard este de 70 db(A) la 7 metri. Panoul automat de comanda si control Generatorul este dotat cu un panou automat pentru interventie in caz de avarie - stand-by (care asigura insa si toate functiunile manuale si de test). In acest tip de aplicatie, puterea maxima a grupului este atinsa doar la pornire, o perioada limitata de timp. Incarcarea grupului in raport cu putere maxima depinde de natura sarcinii. Panoul automat este dotat cu controler modern de tip DATAKOM, automatul de transfer sarcina (AAR sau ATS), carcasa, sursa de alimentare, incarcator baterie, butoane, cablaj si cablu de semnal. Elementul central al panoului, modulul de control DKG 307 este conceput pe baza de microprocesor specializat, cu afisaj cu cristale lichide si microswitchuri pentru butoanele de comanda. Softul modulului de control asigura urmarirea parametrilor retelei principale de alimentare (tensiune, frecventa). In momentul in care acesti parametri nu se incadreaza in limitele prestabilite sau cand reteaua cade in totalitate, modulul comanda pornirea grupului, decuplarea sarcinii de la retea si cuplarea acesteia la grupul electrogen. Cand tensiunea de la retea revine si este in parametrii prestabiliti, modulul asigura deconectarea sarcinii de la grup si reconectarea ei la retea dupa care opreste grupul. Cuplarea sarcinii la retea sau la grup este asigurata (la comanda modulului de control) prin intermediul automatului de transfer sarcina (AAR) care consta in doi contactori cu interblocare electrica si mecanica (in scop de siguranta). Modulul de control permite urmarirea si afisarea principalilor parametri mecanici (presiune ulei, temperatura motor, turatie motor) si electrici (tensiune, curent si frecventa alternatorului si a retelei) si generali (nivel combustibil, incarcare baterie, s.a). Modulul de control preia informatiile despre parametri de la traductorii grupului electrogen (traductori de presiune, temperatura, nivel combustibil, tensiune, curent, frecventa, turatie, nivel baterie, etc) si verifica ca acestia sa se inscrie in limitele predefinite. Exista doua niveluri de limitare predefinite: nivelul de semnalizare (atingerea acestuia ducand la emiterea unor alarme specifice) si nivelul de avarie (atingerea acestuia ducand la oprirea automata a grupului in vederea protejarii acestuia si a utilizatorului). In afara de modul automat de lucru (de mai sus), panoul automat permite si functionarea in mod manual, comanda de Pornit / Oprit fiind data prin actionarea butoanelor corespunzatoare de pe panou (de pe modul de control) de catre utilizator. Toti parametrii din functionarea modulului de control sunt programabili. Pe panou exista si un buton de avarie pentru oprirea de urgenta a grupului. Modulul de control poate fi conectat la un sistemde comunicare la distanta prin GPRS si Internet.
Specificatii
Specificatii
Date Tehnice Putere: - in Stand-by: 145 kVA / 116 kW - in Prime: 132 kVA / 105 kW Tensiune: 220 - 240 / 380 - 400 V Intensitate curent: - in Stand-by: 209 A - in Prime: 190 A Motor: VOLVO Alimentare: motor ardere interna Model: TAD532GE Tip: 4 cilindri verticali in linie, 4 timpi, racire cu apa Sistem aspiratie: turbocompresor CAC Tip injectie: directa Diametru alezaj x Cursa cilindru: 108 x 130 mm Raport compresie: 17.5 : 1 Capacitate cilindrica:: 4.76 l Turatie mers in gol: 1.500 rot/min Putere: 170 CP / 125 kW Combustibil: motorina (Diesel) Capacitare rezervor combustibil: 247 l Capacitate rezervor ulei: 13 l Capacitate rezervor lichid racire: 19.7 l Debit aer racire: 9.000.000 l/ h Consum combustibil: - la 50 %: 22.3 l/h - la 75 %: 22.0 l/h - la 100 %: 23.0 l/h Temperatura la esapament: maxim 532 °C Debit gaze esapament: 23.200 l/h Sistem pornire: 12 V Alternator Tip: sincron Marca: SINCRO sau STAMFORD Model: SK160LB Numar de poli: 4, cu autoexcitate, fara perii Tensiune iesire: 380 - 400 V / 50 Hz Sens rotire: sensul acelor de ceas Clasa izolatie: H Clasa protectie: IP23 Randament: 92.5 % Coeficient de putere, cos fi: 0.8 Capacitate supraincarcare: - 110 % timp de o ora - 150% timp de 2 sec Regulator de Tensiune (AVR): DA, AVR BL4-U Precizia reglarii tensiunii: +/- 1% la o incarcare de la 0 la 100 % Debit ventilare: - la 1.500 rot/min: 0.083 m3/s - la 1.800 rot/min: 0.1 m3/s Timp de raspuns in caz de cadere tensiune cu 25 %: < 0.3 s Panou control • Suport grup electrogen diesel si gaz • Suport operare 400Hz • 400 de jurnale de evenimente, rezumat complet • Toti parametrii panoului frontal pot fi editati • Parola de configurare pe 3 niveluri • Afisaj LCD, 128 x 64 mm • Limba meniu selectabila • Afisarea formei de unda a Tensiuni (V) si Intensitatii (I) • Analiza armonica a Tensiuni (V) si Intensitatii (I) • Sincroscop si verificarea sincronizarii • Permite transferuri apropiate • Iesiri MCB si GCB de 16 Amp • 8 iesiri digitale configurabile • Iesiri extinse la 40 • 4 intrari analogice configurabile • Atat CANBUS-J1939, cat si MPU • 3 alarme de service setabile • Conditii nominale multiple • Excitator automat multiplu • Programare saptamanala de functionare • „Reglaj fin al vitezei” manual in categoria ECU-urilor • Control automat al pompei de combustibil • Posibilitate dezactivarii functiei de protectie • Protectie la supraputere • Protectie la inversarea puterii • Protectie IDMT la suprasarcina • Managementul sarcinii multiple • Protectie impotriva variatiilor de curent • Protectie impotriva variatiilor de tensiunii • Alarma la nivel maxim de combustibil (la alimentare) si la furt de combustibil • Ceas alimentat si cu o baterie pentru inregistrarea orelor de functionare • Controlul turatie de ralanti • Incărcare baterie / functionare activata • Suport pentru modul de lupta • Contactor si unitate MCB • 4 contoare de putere ale grupului electrogen • Contoare de curent electric • Contor de incarcare a combustibilului • Contor de consum de combustibil • Diagnosticarea modemului si Ethernet • Programabil prin USB, RS-485, Ethernet si GPRS • Program de configurare gratuit • Permite controale prin SMS • Pregatit monitorizare centralizata prin Ethernet si GPRS • Suport mobil pentru grupul electrogen • Geo-localizare automata GSM • Conectivitate GPS (USB si RS232) • Suport DNS dinamic • Actualizare usoara a firmware-ului prin USB • Clasa de protectie IP65 prin garnitura de etansare standard Dimensiuni (L x l x h): 3.100 x 1.100 x 1.980 mm Greutate: 1.680 kg
Caracteristici Generator de curent (Grup electrogen), de la ENERGO, modelul GSE145V, face parte din gama generatoarelor de curent stationare profesionale. Este un grup electrogen (generator de curent) de uz industrial, trifazat, stationar. Este dotat cu carcasa de insonorizare si protectie, cu panou de automatizare si transfer automat de sarcina. Poate fi utilizat pentru alimentarea cu energie in mod continuu (mod Prime, sau putere nominala, sau putere PRP - Prime Rated Power) sau pentru interventie in caz de Avarie (mod Stand-by, sau putere maxima, sau putere LTP - Limited Time Power). In mod Stand-by se pot alimenta mai multi consumatori simultan, pe o perioada limitata de timp, pna la 500 ore anual, din care maxim 300 de ore continuu (intre intervalele de intretinere), cand reteaua de alimentare cu energie electrica ramane fara tensiune sau nu se incadreraza in parametrii. In aceasta situatie puterea este maxima, fara posibilitatea de supraincarcare. In mod Prime se poate furniza energie electrica, pe o perioada nelimitata de ore pe an (intre intervalele de intretinere), cu posibilitatea de supraincarcare cu 10%, pe o perioada limitata de timp (maxim o ora la 12 ore interval). Grupul este conceput si realizat pentru a fi utilizat in condtii dificile de mediu, in industrie sau pe santiere de constructii. Generatorul este produs dupa normele europene in vigoare pentru categoria de produs. Generatorul (grupul electrogen) este alcatuit dintr-un motor termic asamblat rigid cu un alternator sincron. Ansamblul este fixat de sasiu prin suporti antivibranti din cauciuc. Sasiul este realizat din tabla de otel galvanizat. Rezervorul intern de combustibil este montat in interiorul sasiului (din motive ergonomice). Generatorul este comandat de un panou de comanda si control a carui functionalitate depinde de modul de utilizare. Panoul de comanda este montat pe grup, pe un cadru special fixat de sasiu. Grupul este dotat cu un intrerupator tripolar sau cvadripolar, cu protectie la surtcircuit si suprasarcina montat pe acelasi cadru fixat de sasiu. Generatorul / grupul electrogen este "acoperit" cu o carcasa insonorizata si protectie la intemperii. Motorul Motor termic este unul diesel (VOLVO), modern, robust si fiabil, in patru timpi, racit cu apa (lichid) de racire. Este cu aspiratie naturala si este dotat cu filtru aer, de ulei si de combustibil. Turatia motorului se autoregleaza in functie de sarcina cu un regulator de turatie. Sistemul de racire este eficient si asigura performante excelente in orice conditii de amplasament. Motorul este dotat cu senzori de presiune ulei si temperatura motor (pentru avertizare si protectie). Motorul este realizat conform standardelor actuale, economic si cu gabarit redus, atit ca dimensiuni cat si ca greutate. Pornirea electrica este asigurata de starterul alimentat la o baterie de 12 V. Sistemul de evacuare este dotat cu toba de esapament eficienta si cu zgomot redus. Motorul este prevazut cu un sistem de preincalzire care permite pornirea usoara pe timp de iarna. Incarcarea bateriei se face atat din alternatorul motorului (in functionare) cat si de la redresorul de pe panoul automat (in stationare). Motorul este conceput in concordanta cu cele mai noi directive europene de emisie a noxelor pentru categoria de motoare de uz industrial. Alternatorul Alternator este trifazat, sincron, de la SINCRO sau STAMFORD, fara perii, autoreglat, autoventilat, autoexcitat, clasa de insularizare H. Produs in conformitate cu standardele internationale IEC 34-1, alternatorul are un randament ridicat si este dotat cu regulator electronic de tensiune (AVR), acuratea reglarii fiind de +/- 1% la o incarcare de la 0 la 100%. Factorul de putere (cos fi) este in mod standard 0.8 Sasiul Este realizat din tabla de otel galvanizat laminat la rece si asamblat rigid prin nituire (fara sudura) pentru minimizarea coroziunii. Este acoperit cu vopsea de protectie anticoroziva si prevazut cu suporti (demontabili) pentru a permite manipularea cu motostivuitor. Este conceput sa permita inglobarea rezervorului, fara ca acesta sa suporte greutatea grupului. Sasiul (inclusiv prin intermediul suportilor antivibranti) absoarbe vibratiile si momentele de torsiune din functionarea motorului fara a le transmite mai departe in structura pe care este montat grupul. La partea inferioara a saiului, sub rezervor, este prevazut un bazin de colectare din tabla galvanizata care permite colectarea lichidelor scurse de la motor sau rezervor (ulei, combustibil, lichid de racire) pentru evitarea poluarii. Rezervorul de combustibil Rezervorul este de tip intern, amplasat in sasiu. Fiind intern rezervorul este marit pentru a asigura o autonomie sporite. Este confectionat din tabla galvanizata sudata, acoperit cu vopsea anticoroziva si este dotat cu senzor pentru avarie la limita de combustibil si la lipsa combustibilului. Carcasa de insonorizare Este o structura din tabla de otel galvanizat, laminat la rece, acoperita cu vopsea anticoroziva si asamblata prin nituire (fara sudura) montata pe sasiu deasupra ansamblului motor-alternator. Carcasa este intarita cu fisii de otel si prevazuta cu cirlige de ridicare (pentru manipularea cu macara). Carcasa are dublu scop: acela de a limita nivelul de zgomot al motorului in functionare si de protectie la factorii de mediu. Carcasa este dotata cu panouri fonoabsorbante ignifuge care au si rolul de protectie la foc. Aceste panouri functioneaza ca si capcane fonice si separatoare termice, avind si rolul de a canaliza aerul rece pentru racirea grupului, impiedicind amestecarea acestuia cu aerul incalzit de motor. Carcasa este prevazuta cu usi pentru vizitare si acces la motor si la partea de comanda. Usile sunt prevazute cu garnituri pentru a impiedica accesul apei si al prafului precum si cu incuietori cu cheie. In dreptul usii de acces la panoul de comanda, este montat un buton special pentru oprirea de urgenta. Nivelul de insonorizare standard este de 70 db(A) la 7 metri. Panoul automat de comanda si control Generatorul este dotat cu un panou automat pentru interventie in caz de avarie - stand-by (care asigura insa si toate functiunile manuale si de test). In acest tip de aplicatie, puterea maxima a grupului este atinsa doar la pornire, o perioada limitata de timp. Incarcarea grupului in raport cu putere maxima depinde de natura sarcinii. Panoul automat este dotat cu controler modern de tip DATAKOM, automatul de transfer sarcina (AAR sau ATS), carcasa, sursa de alimentare, incarcator baterie, butoane, cablaj si cablu de semnal. Elementul central al panoului, modulul de control DKG 307 este conceput pe baza de microprocesor specializat, cu afisaj cu cristale lichide si microswitchuri pentru butoanele de comanda. Softul modulului de control asigura urmarirea parametrilor retelei principale de alimentare (tensiune, frecventa). In momentul in care acesti parametri nu se incadreaza in limitele prestabilite sau cand reteaua cade in totalitate, modulul comanda pornirea grupului, decuplarea sarcinii de la retea si cuplarea acesteia la grupul electrogen. Cand tensiunea de la retea revine si este in parametrii prestabiliti, modulul asigura deconectarea sarcinii de la grup si reconectarea ei la retea dupa care opreste grupul. Cuplarea sarcinii la retea sau la grup este asigurata (la comanda modulului de control) prin intermediul automatului de transfer sarcina (AAR) care consta in doi contactori cu interblocare electrica si mecanica (in scop de siguranta). Modulul de control permite urmarirea si afisarea principalilor parametri mecanici (presiune ulei, temperatura motor, turatie motor) si electrici (tensiune, curent si frecventa alternatorului si a retelei) si generali (nivel combustibil, incarcare baterie, s.a). Modulul de control preia informatiile despre parametri de la traductorii grupului electrogen (traductori de presiune, temperatura, nivel combustibil, tensiune, curent, frecventa, turatie, nivel baterie, etc) si verifica ca acestia sa se inscrie in limitele predefinite. Exista doua niveluri de limitare predefinite: nivelul de semnalizare (atingerea acestuia ducand la emiterea unor alarme specifice) si nivelul de avarie (atingerea acestuia ducand la oprirea automata a grupului in vederea protejarii acestuia si a utilizatorului). In afara de modul automat de lucru (de mai sus), panoul automat permite si functionarea in mod manual, comanda de Pornit / Oprit fiind data prin actionarea butoanelor corespunzatoare de pe panou (de pe modul de control) de catre utilizator. Toti parametrii din functionarea modulului de control sunt programabili. Pe panou exista si un buton de avarie pentru oprirea de urgenta a grupului. Modulul de control poate fi conectat la un sistemde comunicare la distanta prin GPRS si Internet.
Set livrare 1 x generator de curent (Grup electrogen), de la ENERGO, modelul GSE145V
Review-uri
www.triton.com.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.