Model cu mecanism cu caracteristici ecologic prietenoasa "Scrap Free" (fara resturi) previne distrugerea si formarea de resturi in timpul lucrului.
Cu o greutate redusa, o forta de strangere mai mica, dar cu rzultate remarcabile, cu rulmenti pe role, mult mai durabili, Se economiseste timp de lucru, fiind de 3 pana la 5 ori mai rapid decat metoda clasica.
Masina de legat fier-beton MAX RB218 se foloseste pentru legarea armaturilor de fier-beton la constructii civile si industriale, constructii de autostrazi, de tunele, poduri, cai ferate, prefabricate de beton.
Viteza foarte mare comparativ cu legarea manuala, calitate mult mai buna si constanta a legaturilor si pierderi minime de sarma.
Masina de legat fier-beton MAX RB398 se foloseste pentru legarea armaturilor de fier-beton la constructii civile si industriale, constructii de autostrazi, de tunele, poduri, cai ferate, prefabricate de beton.
Viteza foarte mare comparativ cu legarea manuala, calitate mult mai buna si constanta a legaturilor cu pierderi minime de sarma.
Masina de legat fier-beton MAX RB398S se foloseste pentru legarea armaturilor de fier-beton la constructii civile si industriale, constructii de autostrazi, de tunele, poduri, cai ferate, prefabricate de beton.
RB441T "TwinTier" este a 6-a generatie a MAX Re-Bar-Tier, scula portabila cu acumulator pentru fierari-betonisti. TwinTier dispune de 3 noi mecanisme inovatoare, ceea ce il face cel mai eficient instrument de legare a barelor de bare de pe piață.
Se foloseste pentru legarea armaturilor de fier-beton la constructii civile si industriale, constructii de autostrazi, de tunele, poduri, cai ferate, prefabricate de beton.
Viteza foarte mare comparativ cu legarea manuala, calitate mult mai buna si constanta a legaturilor cu pierderi minime de sarma.
Masina de legat fier beton, de la MAX, cu motor fara perii ce ofera eficienta sporita si durata de viata si exploatare indelungate. Are cu 30 % mai multe legaturi pe incarcatura de acumulator decat cele cu motor cu perii si nu necesita service pentru tocirea periilor sau acumulari de praf si alte particule.
De aproape 5 ori mai rapid la facut legaturile decat in mod manual. Legaturile sunt ralizate in aproximativ o secunda, ceea ce inseamna economie de timp si bani.
Constructia masinii de legat fier beton reduce potentialul distrugerii incheieturii (sindromul tunelului carpian). Utilizarea si extensiei (articol optional) reduce si riscurile afectiunilor coloanei vertebrale.
Combinatia dintre sarma cu diametrul de 1.5 mm si puterea motorului de rasucire asigura o strangere perfecta de fiecare data. Utilizarea sarmei este reglata automata pentru a se potrivi pe diametrul legaturii ducand la cresterea productivitatii. O rola ajunge de la 110 la 210 legaturi, in functie de diametrul barilor de fier beton.
Legatura fierului beton merge de la 10 mm x 10 mm pana fi 25 mm x 29 mm, cu posibilitatea, intre aceste extreme sa lege chiar si trei bari, fara sa depaseasca maximul de legat (13 mm x 16 mm x 36 mm , 19 mm x 22 mm x 22 mm).
Se opereaza cu o singura mana, un alt avantaj pentru cresterea productivitatii si scaderea gradului de oboseala al operatorului.
Se poate folosi la armaturile fundatiilor, constructii civile, constructii rutiere, poduri, etc.
Sarma compatibila cu masina portabila de legat armaturi, fier beton MAX RB441T Twintier.
Sarma de legatura, din otel cu continut scazut de carbon, de culoare neagra, cu grosime de 1 mm este acoperita cu un strat de oxid negru pentru a asigura o rezistenta la coroziune. La o trecere se pot realiza intre 150 si 265 de legaturi cu o singura rola - avantajul tehnologiei TWIN fata de legarea simpla - (in functie de diametrul armaturilor).
In mod obisnuit se utilizeaza la majoritatea aplicatiilor din industria constructiilor, din beton, prefabricate, etc.