Politica de retur

În cazul în care nu sunteți mulțumit de un produs comandat, îl puteți returna, în condițiile expuse mai jos:

Termene

Termen returnare: 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia dvs. a produselor

Termen de rambursare a contravalorii produselor returnate: 14 zile calendaristice de la recepționarea de către noi a produselor returnate de dvs.

Aplicare

Dreptul de retragere / retur se aplică numai cumpărătorilor persoane fizice. Cumpărătorii care utilizează produsele în scop profesional, societăți comerciale, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, întreprinderi familiale sau altele asemănătoare nu beneficiază de acest drept.

Cum faceti returnarea

Ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna, prin email sau telefonic.

Primiți de la noi un formular de retur. În acest formular veți completa, printre altele, informații privitoare la produsele pe care doriți să le returnați, banca și contul bancar în care va va fi rambursată valoarea produselor returnate.

Puneți produsele de returnat într-un colet, împreuna cu formularul de retur. Vă rugăm să împachetați produsele astfel încât să fie protejate de factori externi în timpul transportului.

Trimiteți coletul către noi, folosind o firmă de curierat sau aducându-le la unul dintre magazinele noastre. 

Costurile transportului returnarii

Costurile transportului returnării vor fi suportate de dvs.

Important: vă rugam să nu ne trimiteți produsele returnate folosind plata ramburs, întrucat nu le vom accepta. Rambursarea banilor se face prin virament bancar, doar după ce verificăm starea produselor returnate.

Rambursarea contravalorii produselor returnate

Sumele care se rambursează acoperă doar sumele pe care le-ați plătit și cuprind:

Valoarea produselor, platită de dvs. prin comanda inițială.

Termen de rambursare a sumelor: 14 zile calendaristice de la data în care intrăm în posesia produselor returnate.

Modalitate de rambursare:

  • pentru Comenzile achitate cu card online:  prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
  • pentru Comenzile achitate cu ramburs sau prin bancă, OP sau prin virament bancar, în contul pe care îl furnizați în Formularul de returnare

Exceptări de la returnare și rambursare

Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit.

Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnarea sau de a face rambursare parțială a contravalorii produselor, în situațiile în care produsele:

  • sunt deteriorate, prezinte urme de uzură sau semne de folosire excesivă sau utilizare abuzivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri sau șocuri mecanice/electrice
  • au ambalajul deteriorat sau incomplet
  • au accesorii, componente sau documente lipsă (dintre cele de care au fost însoțite la livrare)
  • au fost livrate împreună cu produse cadou, iar acestea lipsesc din coletul de returnare
  • au facut parte dintr-o comandă specială (comanda specială este aceea care nu face parte din stocul uzual al Vânzătorului, dar care poate fi livrată pe baza unei comenzi ferme și plata unui avans).
  • au fost personalizate sau confecționate special pentru dvs, la cererea dvs.

    

Baza legală a returnării

Potrivit articolului 9, Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, "consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art. 13 alin. (3) și la art. 14."

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să citiți și pagina Termeni și Condiții.